עברית  |  English  |  

  ב"ה
 
 
 
 
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.
 

 

דף הבית >> חדשות >> סיום קורס עזרה ראשונה
 

סיום קורס החייאה לשלוחים למטיילים
 
לאחר קורס עזרה ראשונה מוצלח שהתקיים במשך כשבוע בכפר חב"ד עבור השלוחים בבתי חב"ד למטייל ברחבי העולם, הגיע הקורס לסיומו בטקס חלוקת תעודות מע"ר, וחלוקת אפודים ותיק עזרה ראשונה במעמד ראשי מד"א מתנת מד"א ישראל ובסיוע מד"א אגף כפר חב"ד ● במהלך הטקס נשא דברים רשמואל שאולזון שהעביר את הקורס במסירות רבה. לאחריו עלה נציג השלוחים הרב שימי גולדשטיין שהודה בשם השלוחים למר אלי בין - מנכ"ל מד"א, ומר גיל מוסקוביץ' - ראש אגף המבצעים במד"א
 
ג אלול ה'תשע"ב (21.08.2012)

לאחר קורס עזרה ראשונה מוצלח שהתקיים במשך כשבוע בכפר חב"ד עבור השלוחים בבתי חב"ד בהודו וברחבי העולם, הגיע הקורס לסיומו בטקס חלוקת תעודות מע"ר, וחלוקת אפודים ותיק עזרה ראשונה במעמד ראשי מד"א בישראל מתנת מד"א ישראל ובסיוע מד"א אגף כפר חב"ד.

 במהלך הטקס נשאו דברים ר שמואל שאולזון שהעביר את הקורס במהלך השבוע במסירות רבה,שהעמיד על נס את מיומנותם של השלוחים ואת שיתוף הפעולה הפורה במהלך הקורס. לאחריו עלה נציג השלוחים בבית חב"ד הודו הרב שימי גולדשטיין שהודה בשם השלוחים לראשי מד"א מר אלי בין - מנכ"ל מד"א, ומר גיל מוסקוביץ' - ראש אגף המבצעים במד"א, על תרומתם החשובה בקיום קורס זה שמהווה עזר חשוב לפעילותם של בתי חב"ד בעולם, הנותנים עזר רוחני וגשמי ונתקלים מידי יום במקרים כגון אלו.  
 
לסיום נשא דברים ראש הלשכה ואחראי פעילות חו"ל במד"א מר אורי שחם - שנשא דברים חמים על הפעילות של בתי חב"ד ברחבי העולם והקשר שלהם עם כל יהודי מהארץ ומהעולם. בדברים הוא ציין לשבח את ביקורו בבית חב"ד בבולגריה אחר הפיגוע הנורא שאירע שם. מר שחם הביע את תקוותו שהקשר הזה שבין השלוחים לבין מד"א בארץ יוכל לעזור להתנהלות נכונה במצבי חירום, את דבריו הוא סיים בתפילה שנזכה לביאת המשיח כך שלא נגיע ח"ו לאירועים כגון אלו.

 

השלוחים של בית חב"ד הודו בתמונה קבוצתית.


טקס הענקת תעודות

השלוחים של בית חב"ד הודו בטקס הענקת תעודות.

הרב שימי גולדשטיין שליח הרבי בבית חב"ד הודו פושק

הרב שימי גודלשטיין שליח הרבי בבית חב"ד הודו פושקר מגיש תעודת הוקרה 

תצלום תעודת ההוקרה לראשי מד"א.

השלוחים בבית חב"ד הודו בכנס

הרב יעקב שץ שליח הרבי בבית חב"ד הודו מנלי מקבל תעודת מע"ר וערכת עזרה ראשונה. 



הרב רועי מרילי שליח הרבי בבית חב"ד הודו גוקארנה מקבל תעודה.



הרב שימי גולדשטיין שליח הרבי בבית חב"ד הודו פושקר מקבל ערכה ותעודה. 
 


 
הרב דני וידנבאום שליח הרבי בבית חב"ד הודו קסול מקבל תעודה וערכה.
 




הרב זלמן בורנשטיין שליח הרבי בבית חב"ד הודו קוצ'ין מקבל תעודה וערכה. 
 




הרב מוטי גרומך שליח הרבי בבית חב"ד הודו האמפי מקבל תעודה.
 



 

 



     
  בית חב"ד הודו  
     
לייבסיטי - בניית אתרים